Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
بازی و کنسول

PUBG موبایل به درآمد ۵ میلیارد دلاری رسید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق اطلاعات منتشر شده، نسخه موبایل بازی PUBG توانسته از زمان عرضه، برای استودیو سازنده خود بیش از ۵ میلیارد دلار درآمد خلق کند.

بازی PUBG را می‌توان اولین بازی موفق در سبک بتل رویال و به نوعی پایه‌گذار این سبک نامید. نسخه ویندوز این بازی در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و از همان ابتدا توانست توجه‌ بسیاری از گیمرها را به سمت خودش جلب کند. اکنون با گذشت تقریباً چهار سال از انتشار PUBG، به لطف پشتیبانی استودیو سازنده، این بازی هنوز هم یکی از بهترین بازی‌های بتل رویال است. نسخه موبایل پابجی، یک سال بعد از عرضه نسخه ویندوز، یعنی در سال ۲۰۱۸ منتشر شد.

نسخه موبایل بازی PUBG از همان ابتدای کار توانست به یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها موبایل تبدیل شود. پس از گسترش ویروس کرونا در جهان و شروع قرنطینه، بازی‌های رایانه‌ای و موبایل به محبوبیت باورنکردنی دست پیدا کردند. طبق اطلاعات منتشر شده در سال ۲۰۲۰، بازی PUBG موبایل توانست نزدیک به ۲.۷ میلیارد دلار درآمد کسب کند که این رقم به معنی در‌آمد ۷.۴ میلیون‌ دلاری به صورت روزانه است.

درآمد فوق‌العاده این بازی تنها به سال ۲۰۲۰ خلاصه نمی‌شود. بازیکنان تقریباً ۷۰۹ میلیون دلار در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ برای بازی پابجی موبایل خرج کرده‌اند که ۲۵۶ میلیون آن تنها مربوط به ماه ژانویه است.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط App Store و Google Play، تقریبا ۸۱.۶ درصد درآمد این بازی از سوی اپ استور و ۱۸.۴ درصد آن از طریق گوگل پلی به دست آمده است که نشان می‌دهد بازی پابجی موبایل از محبوبیت بیشتری بر روی سیستم‌ عامل iOS برخوردار می‌باشد.

Sensor Tower معتقد است که بازی PUBG موبایل، به صورت کامل، از نوع گیم‌پلی گرفته تا رویداد‌های مختلف، برای مخاطبان بازی‌های موبایل طراحی شده است و همین موضوع باعث شده تا این بازی نسبت به دیگر بتل رویال‌هایی که برای گوشی‌های موبایل عرضه شده است از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد.

منبع
GameRant

مرتضی گلستانی

کامپیوترها برای من بی‌جان نیستن؛ حرارتی که تولید می‌کنن و صدایی که ازشون درمیاد به من یادآوری می‌کنه که اون‌ها هم زنده هستن و حس دارن.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا